BMW124 Skrevet Juni 29, 2017 Skrevet Juni 29, 2017 Hei. Lurer litt på å innvistere i H&R senkefjører til BMW e90 med m-sport understell. Noen som har erfaringer med dette oppsette og hvordan kjøregenskaper blir etter bytte av fjører. Personlig liker jeg m-sport oppsette veldig godt. Legg gjerne inn bilder av din bil med H&R senkefjører.
*MrB* Skrevet Juni 29, 2017 Skrevet Juni 29, 2017 Jeg satte H&R med M-sportdempere på en "Ikke M"-E60, da det er ca så nær M man kommer. H&R er imidlertid hakket stivere og hakket lavere. For meg er orig M understell optimalt, og ville ikke endret det, men det blir jo smak og behag.
BMW124 Skrevet Juni 29, 2017 Forfatter Skrevet Juni 29, 2017 39 minutter siden, Mr B skrev: Jeg satte H&R med M-sportdempere på en "Ikke M"-E60, da det er ca så nær M man kommer. H&R er imidlertid hakket stivere og hakket lavere. For meg er orig M understell optimalt, og ville ikke endret det, men det blir jo smak og behag. Akkurat jeg syns M-sport er optimalt på stivheten, men vil kun ha senkefjører for å senke bilen for bedre utseende. Vil ha dekkene nærmere skjermer foran og bak.
Fidelio Skrevet Juni 29, 2017 Skrevet Juni 29, 2017 Syntes H&R oppleves ganske så likt som m-sport, komfortmessig. BMW124 reagerte på dette 1
*MrB* Skrevet Juni 29, 2017 Skrevet Juni 29, 2017 På fin vei er det temmelig likt ja (M-sport har vel litt andre stabstag i tillegg, ikke noe vi dødelige merker til daglig), men H&R er hardere over asfaltskjøter, fartshumper osv. På ingen måte plagsomt da.
wSax Skrevet Juli 2, 2017 Skrevet Juli 2, 2017 Jeg synes H&R fungerer helt greit på vanlig vei, men de kan kanskje være litt stive over dumper og asfaltkanter, som blir nevnt over her. Mener Eibach er litt nærmere m-sport på komfort.
BMW124 Skrevet Juli 4, 2017 Forfatter Skrevet Juli 4, 2017 On 2.7.2017 at 19.06, Eselfjes skrev: Jeg synes H&R fungerer helt greit på vanlig vei, men de kan kanskje være litt stive over dumper og asfaltkanter, som blir nevnt over her. Mener Eibach er litt nærmere m-sport på komfort. Takker for innspill. Må kanskje vurdere Eibach senkefjører istedenfor 🤔 Føler selv at jeg ikke kan ha stivere oppsett en M-sport orginal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå