cheron Skrevet Juli 12, 2017 Share Skrevet Juli 12, 2017 Jeg fant to differ, splitt nye, på delelageret hvor delenr mangler. Har kun nummerene som er preget i godset. Trenger ett råd eller to for å finne ut hva disse er til. Noen som er gode på differ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juli 12, 2017 Share Skrevet Juli 12, 2017 Post bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet Juli 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2017 Også en litt mindre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet Juli 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2017 Noen bedre bilder... Jeg tar de uansett med hjem til Norge om noen skulle trenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet Juli 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2017 Er nå hjemme fra Tyskland og disse ligger nå i Vestfold om noen tror dette er noe de trenger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Juli 17, 2017 Share Skrevet Juli 17, 2017 (endret) er ivertfall helt standard open diff innmat, trolig til 188mm. Måler du diameter der lager monteres kan jeg måle på ett gammelt lager, så veit du i beste fall om det er 188, værste fall om det er 168 eller 210/215 eller større. Hadde det vert lsd innmat hadde dem vert gull verdt, men redd verdien her er bortimot stålprisen da det er somregel andre ting som gir seg i en diff før dette Endret Juli 17, 2017 av hsd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet Juli 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2017 Takk for god info 😊 Da går disse i retur til Tyskland i august. Ikke noe å ha liggende her i hylla 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå