Andersmh Skrevet Juli 20, 2017 Share Skrevet Juli 20, 2017 Heisann Har kjøpt meg en BMW E46 318i som får slår i bakstellet vist jeg lar den rulle på gir, og trår på gassen. Noen ideer på hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 20, 2017 Share Skrevet Juli 20, 2017 Sjekk travesforinger, diff foring og innfestninger til traversen. Øyvind.J reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind.J Skrevet Juli 21, 2017 Share Skrevet Juli 21, 2017 Jepp. Stapp et brekkjærn inn mellom traversforing og kaross. Om du da klarer å bevege bakstilling opp og ned flere cm så har du funnet feil;) Ganske så vanlig feil på gamle bakhjulstrekkere. Samme gjør du med diffopphenget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andersmh Skrevet Juli 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2017 Da kjøper jeg bare foringer til hele bakstellet. Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå