fupsaker Skrevet Juli 30, 2017 Share Skrevet Juli 30, 2017 Har som mange her vet kjøpt en ny 330i xdrive og betalt for å få dette installert fra Heatco i Oslo. Nå har de snudd og sagt at det ikke går å ettermontere dette i min med integrasjon mot iDrive. Og i tillegg økt prisen med 8000,-. Er i dialog med et firma i Tyskland som fikser alt for meg for ca 2100€. Vesentlig billigere enn de skisserer selv, pluss at det funker slik jeg ønsker. Har noen andre her tips? Selger av bilen sjekker med Høiden Bil- og båtelektro i Moss i morgen. Er veldig giret på dette før kulda setter inn! Alle tips mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 30, 2017 Share Skrevet Juli 30, 2017 I følge delekatalogen kan ihvertfall ettermontere det på de med B48 motor. Mens B46 tilbyr ikke BMW noe... Så antar det er noe i det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Juli 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2017 44 minutter siden, Otis skrev: I følge delekatalogen kan ihvertfall ettermontere det på de med B48 motor. Mens B46 tilbyr ikke BMW noe... Så antar det er noe i det... Godt mulig, men skulle da mene jeg hadde B48...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 30, 2017 Share Skrevet Juli 30, 2017 Tja. Jeg vet ikke hva du har. Tenkte du hadde en sen 2016 eller tidlig 2017 modell... Men uansett så leverer jo BMW dette.. så jeg forstår ikke helt problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Juli 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2017 15 minutter siden, Otis skrev: Tja. Jeg vet ikke hva du har. Tenkte du hadde en sen 2016 eller tidlig 2017 modell... Men uansett så leverer jo BMW dette.. så jeg forstår ikke helt problemet? Heatco mente det ikke fantes til min motor uten ekstern fjernkontroll, selv om det ligger klart for styring fra iDrive, og jeg har pakkene som trengs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 30, 2017 Share Skrevet Juli 30, 2017 Så du kan ikke få det montert av BMW? Eller det ikke passer seg slik? Jeg ville ikke hatt noe originalt ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Juli 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2017 1 time siden, Otis skrev: Så du kan ikke få det montert av BMW? Eller det ikke passer seg slik? Jeg ville ikke hatt noe originalt ihvertfall... Nei, men det selges visst som ettermarked. Så er i dialog med forhandler i Tyskland, så mulig det blir en tur sydover for å få det gjort! Om det ikke løser seg her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå