nitrox111 Skrevet August 4, 2017 Skrevet August 4, 2017 Har kjøpt LED pærer til AE og grøft til E70`n.. men det stoppa seg brått da jeg skulle starte på grøftelysa, alt av guider jeg finner har orginalfangern en luke man kan stikke hånda inn i og løsne derfra, men min har ingen løse deler, + netting som virker som er festet fra bakkant.. Er det noen her på forument som tilfeldigvis har vært borti dette og vet enkleste måte for og bytte pærer? (Lyktene skulle også sikkert blitt bytta da det er slitte glass, men det får bli en annen gang)
danskiii Skrevet August 4, 2017 Skrevet August 4, 2017 Lyktene kan du forsåvidt polere opp igjen, trenger ikke bytte med det første. Enkleste måte for deg å bytte pærer på grøftelys er vel å løsne beskyttelsen i hjulbuen og gå derifra kan det se ut som
nitrox111 Skrevet August 4, 2017 Forfatter Skrevet August 4, 2017 13 minutter siden, danskiii skrev: Lyktene kan du forsåvidt polere opp igjen, trenger ikke bytte med det første. Enkleste måte for deg å bytte pærer på grøftelys er vel å løsne beskyttelsen i hjulbuen og gå derifra kan det se ut som Er dette noe som er ulovlig mtp. EU-kontroll? Det er 6000k i både AE og Grøft (80w grøft) Hadde no LED pærer fra biltema på navaraen, og di kom ikke igjennom grunnet fargen hvertfall
Marius2002 Skrevet August 4, 2017 Skrevet August 4, 2017 Så dette er ikke mulig hos deg... https://xoutpost.com/bmw-sav-forums/x5-e70-forum/29636-diy-replacing-fog-lamp-bulbs-bmw-x5-e70.html Det ser ut på et delebilde at det er i ett og samme stykke. Som @danskiii sier er det kanskje enklest å komme til fra innsiden av hjulbuen, enten må du vri rattet helt om eller skru av hjulet(sistnevnte er best for enklest mulig jobb). Et annet alternativ er å demontere frontfangeren, men "mye" jobb for veldig lite.
nitrox111 Skrevet August 4, 2017 Forfatter Skrevet August 4, 2017 9 minutter siden, Marius2002 skrev: Så dette er ikke mulig hos deg... https://xoutpost.com/bmw-sav-forums/x5-e70-forum/29636-diy-replacing-fog-lamp-bulbs-bmw-x5-e70.html Det ser ut på et delebilde at det er i ett og samme stykke. Som @danskiii sier er det kanskje enklest å komme til fra innsiden av hjulbuen, enten må du vri rattet helt om eller skru av hjulet(sistnevnte er best for enklest mulig jobb). Et annet alternativ er å demontere frontfangeren, men "mye" jobb for veldig lite. Niks, den biten han tar ut i linken er "støpt" sammen med resten av fangeren, vet ikke helt hvordan nettingen er festet, men tror ikke det er til og ta av, kunne muligens klart og få lurte hånda mellom der, men da ryker nettingen Så ser ut til at det blir til å se i hjulbuen, kikka fort der istad mens jeg holdt på, å virker som nesten hele hjulhuset er èn stor plastbit.. Litt ekstra kjipt om alt må av igjen hvis det ikke går gjennom EU`n også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå