Perulv Skrevet August 4, 2017 Share Skrevet August 4, 2017 Hei folkens. Trenger virkelig hjelp her. Kjører 320d E46.(150hk) Bilen funker supert. Starter å går fint når den er kald. Men når den blir driftsvarm,og stopper bilen får jeg ikke start igjen. Når den er god å varm, vrir på nøkkelen, skjer dette. Nåla tenker litt også drar den rett på rødt. Motoren snurrer men ingen start. Da må bilen stå 3/5 timer. Og da er det bare å starte igjen. Kjørte 100mil her om dagen og det gikk fint. Lot bare bilen stå på tomgang når jeg måtte på do 😂 Har bytta en temperatursensor som står på blokka. Ingen nytte. Koble den fra, men måleren i bilen viste som normalt. Håper noen andre har hatt samme problemet. Veldig kjedelig problem 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet August 5, 2017 Share Skrevet August 5, 2017 Høres ut som typisk dyse med for høy indre lekkasje. Du får lese litt i dieseltråden og se hva du finner ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet August 5, 2017 Share Skrevet August 5, 2017 For min del høres det ut som kamaksel sensor. Hadde samme problem på mim e46 330d. Byttet sensor og alt ble bra igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet August 5, 2017 Share Skrevet August 5, 2017 Har du lest av feilkoder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet August 25, 2017 Share Skrevet August 25, 2017 Diagnose min venn, prøv dette først. høres ut som dyse, men kan være flere ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå