stiga77 Skrevet August 23, 2017 Share Skrevet August 23, 2017 Hei Får ikke lenger kjørelys når det er lyst ute på min E83 når bryteren står i auto, mulig vært borti noe når jeg så inne på ncsexper TRC fila. Hadde før kjørelys automatisk uten baklys og med nærlys og baklys automatisk når det ble mørkt Noen som vet hva som skal stå på og av i TRC fila eller hvor i fila jeg kan få det på igjen? Bilen er en 08 og importert fra tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 23, 2017 Share Skrevet August 23, 2017 Bare å kode den med standard verdier? Da fjernes alle endringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiga77 Skrevet August 23, 2017 Forfatter Share Skrevet August 23, 2017 Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 23, 2017 Share Skrevet August 23, 2017 Du bare velger sg_codieren med ei tom .man fil mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiga77 Skrevet August 23, 2017 Forfatter Share Skrevet August 23, 2017 ok thx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiga77 Skrevet August 24, 2017 Forfatter Share Skrevet August 24, 2017 Da har jeg codet alle moduler med standard verdier, men får fremdeles ikke kjøre lys om dagen.... Noen idé? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 24, 2017 Share Skrevet August 24, 2017 Kan du ikke sette rett verdi i idrive? Det er noen valg der mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiga77 Skrevet August 24, 2017 Forfatter Share Skrevet August 24, 2017 Er ikke idrive på E83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiga77 Skrevet August 25, 2017 Forfatter Share Skrevet August 25, 2017 Har fått nærlys til å lyse på auto ved å aktivere TAGFAHRLICHT_ECE_LM2 TAGFAHRLICHT_ECE Men vil ha dimmet fjernlys som det egentlig skal være Noen tips? Har følgende oppføringer på DRL: GED_FL_ALS_DRL nicht_aktiv DRL_DIMMUNG wert_02 FL_DRL_MIT_RL_LM2 nicht_aktiv PO_ALS_DRL nicht_aktiv GED_FL_ALS_DRL_LM2 nicht_aktiv FL_DRL_MIT_RL nicht_aktiv DRL_BLK_VORNE_2_GEDIMMT nicht_aktiv DRL_BLK_VORN_GEDIMMT nicht_aktiv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thansen Skrevet September 1, 2023 Share Skrevet September 1, 2023 fant du noen gang ut av dette? Har heller ikke kjørelys på min e83 når lysmodulen er på Auto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå