Svenkerud Skrevet September 2, 2017 Skrevet September 2, 2017 Hei, dette blir trÄden for prosjektet mitt. Litt om bilen fÞr jeg starter og skrive. Bilen er en e36 328is coupe 96 modell. Bilen er importert fra USA 2006-2007 engang. Bilen har stÄtt de to siste Ärene. Nylig kjÞpt en e36 coupe samme med dama. Planene for denne bilen er og skifte interiÞr som jeg sÄ smÄtt har startet med da det er lyst interiÞr i den, dette skal byttes ut med svart. FÄ lakkert den opp igjen, usikker pÄ om det blir hvit eller en annen farge som skiller seg litt ut og kanskje trekker til seg litt mer opperksomhet. FÄ pÄ noen andre felger + senkesett. Bilen i seg selv er et bra utgangspunkt og har minimalt med rust. Planen er at dette skal vÊre et rullende prosjekt sÄ den kan brukes samtidig som jeg pusser den opp igjen. Mere oppdateringer kommer etterhvert! BjornarHS og bimmerfun reagerte pÄ dette 2
Gabz Skrevet September 3, 2017 Skrevet September 3, 2017 E36 328 er rÄtt! HÞres ut som fine planer ogsÄ. Hvis du fÞrst skal lakkere sÄ synes jeg det burde vÊre noe annet enn hvitt, synes ikke E36 kler hvitt sÄ godt egentlig. BjornarHS reagerte pÄ dette 1
Svenkerud Skrevet September 13, 2017 Forfatter Skrevet September 13, 2017 On 3.9.2017 at 10.43, Gabz skrev: E36 328 er rÄtt! HÞres ut som fine planer ogsÄ. Hvis du fÞrst skal lakkere sÄ synes jeg det burde vÊre noe annet enn hvitt, synes ikke E36 kler hvitt sÄ godt egentlig. Er egentlig enig med deg der sÄ tenker Ä finne en annen og litt mer spesiell org bmw farge som kler og ikke minst skiller seg ut pÄ e36
BjornarHS Skrevet September 14, 2017 Skrevet September 14, 2017 FÞlger med her! MÄ vÊre kjekt med bil som ikke har gÄtt pÄ saltede veier fra dag 1. Litt enig med gabz ang. hvit, synes ikke det kler helt E36, hvis ikke du gÄr for full LTW look da (kan kansje virke litt harry for noen som ikke kjenner modellen) En annen farge man ikke ser pÄ sÄ mange E36er mÄ vÊre british racing green, da denne kun kom pÄ M3 GT
carlhaakon Skrevet September 14, 2017 Skrevet September 14, 2017 Behold den hvit, veldig fÄ som har den fargen faktisk. samtidig er det fortgjort at det blir for mye av det gode med en sjelden farge men viktig og gjÞre det man vi selv. pen bil, sett den ett par turer i Raufoss. har selv en hvit en stÄende RF91 og Svenkerud reagerte pÄ dette 2
Svenkerud Skrevet Desember 3, 2017 Forfatter Skrevet Desember 3, 2017 On 14.9.2017 at 12.54, BjornarHS skrev: FÞlger med her! MÄ vÊre kjekt med bil som ikke har gÄtt pÄ saltede veier fra dag 1. Litt enig med gabz ang. hvit, synes ikke det kler helt E36, hvis ikke du gÄr for full LTW look da (kan kansje virke litt harry for noen som ikke kjenner modellen) En annen farge man ikke ser pÄ sÄ mange E36er mÄ vÊre british racing green, da denne kun kom pÄ M3 GT Ja greit med en bil som har gÄtt minimalt/ingen ting pÄ saltete veier, men siden den ble importert til Norge sÄ har den dessverre bare stÄtt ute og fÄtt litt preg av dette..
Svenkerud Skrevet Desember 3, 2017 Forfatter Skrevet Desember 3, 2017 On 14.9.2017 at 13.37, carlhaakon skrev: Behold den hvit, veldig fĂ„ som har den fargen faktisk. samtidig er det fortgjort at det blir for mye av det gode med en sjelden farge men viktig og gjĂžre det man vi selv. pen bil, sett den ett par turer i Raufoss. har selv en hvit en stĂ„ende Ja har vĂŠrt inne pĂ„ den tanken og beholde den hvit da jeg ser at det nesten ikke er igjen noen i denne fargen. Den har bare stĂ„tt i ro sĂ„ og si siden den kom til Norge og tidligere eier dĂžde, sĂ„ var ikke bare bare og fĂ„ omregistrert den. SĂ„ er vel ikke sĂ„nn fĂžr nĂ„ det det siste Ă„ret den har fĂ„tt skilt igjen  Den hvite du har er vel strĂžken den?  Â
Svenkerud Skrevet Desember 3, 2017 Forfatter Skrevet Desember 3, 2017 Hei igjen!  Beklager for lite oppdateringer etter den fÞrste. Grunnet for dette er at jeg har vÊrt opptatt med jobb og unge sÄ tiden har ikke strukket til..... Men litt oppdateringer som har skjedd siden sist. Kan starte med og fortelle at bilen har blitt flyttet til et nytt verksted grunnet dÄrlig plass der jeg var fÞr. SÄ da ble det jo selvfÞlgelig en liten test for og se om den klarte og lage litt rÞyk . Endelig fÄtt tak i m3 vader stoler og bakseter. KjÞpte dette av en svÊrt hyggelig kar ifra Bergen. Har ogsÄ fÄtt tak i svart taktrekk (med takluke), trekk for takluke, alle deksler innvendig inne i bilen og svart gulvteppe som er helt. Under demonteringen har jeg ogsÄ funnet ut at bilen viser seg og ha fÄtt seg en trÞkk nedi USA etter en krÊsj.... Bilen har vÊrt pÄ karosseriverksted etter krÊsjen, men viser seg at de har gjort en dÄrlig jobb Ä at dette fÞrer til at man ikke fÄr opp sidevinduet baki pÄ hÞyere side+ at det lekker vann inn i bilen... SÄ vinduet var limt for at  det ikke skulle komme inn noe vann. SÄ fant da i det minste svaret pÄ hvorfor vinduet ikke gikk opp! Men sÄnn eller har jeg ribbet bilen sÄ og si for nesten alt innvendig. Tatt ned takluke kassetten for og fÄ byttet til svart trekk pÄ denne. Ellers ikke fÄtt gjort sÄ mye mer enn Ä ta ut interiÞr og fÄtt tak i nye interiÞr deler da tiden ikke helt strekker til  Her har dere noen bilder(PS kommer flere snart): bimmerfun og BjornarHS reagerte pÄ dette 2
carlhaakon Skrevet Desember 4, 2017 Skrevet Desember 4, 2017 15 timer siden, Svenkerud skrev: Ja har vÊrt inne pÄ den tanken og beholde den hvit da jeg ser at det nesten ikke er igjen noen i denne fargen. Den har bare stÄtt i ro sÄ og si siden den kom til Norge og tidligere eier dÞde, sÄ var ikke bare bare og fÄ omregistrert den. SÄ er vel ikke sÄnn fÞr nÄ det det siste Äret den har fÄtt skilt igjen  Den hvite du har er vel strÞken den?   Nei veldig fint og mindre jobb en og bytte farge kjenner til bilen fra fÞr sÄ sett den fÞr du kjÞpte den ogsÄ min er helt grei, men har gÄtt noen harde KM pÄ bane selv om det bare er 32000 nÄ stÄr den helt demontert sÄ blir vel bedre til sommern
Svenkerud Skrevet Januar 19, 2018 Forfatter Skrevet Januar 19, 2018 On 17.1.2018 at 21.12, Even Pladsen skrev: Noe framgang Svenkerud?đ Nja litt, renset gulvteppet og litt nĂ„. og pusse ferdige i gulvet Even Pladsen reagerte pĂ„ dette 1
Even Pladsen Skrevet Januar 19, 2018 Skrevet Januar 19, 2018 4 minutter siden, Svenkerud skrev: Nja litt, renset gulvteppet og litt nÄ. og pusse ferdige i gulvet Good!:)
Svenkerud Skrevet Januar 19, 2018 Forfatter Skrevet Januar 19, 2018 Oppdateringer siden sist! Renset gulvteppet skikkelig da dette trengte en rens. Ellers stĂ„r det nĂ„ for tur Ă„ ta og pusse litt overflate rust i gulvet fĂžr interiĂžret skal inn igjenđđ» 1B8C8F1C-F126-4E5E-BABC-CAE196C23E63.MP4 484B0DA4-B97C-460D-8B3A-E00CAFBB9839.MP4
Svenkerud Skrevet Januar 19, 2018 Forfatter Skrevet Januar 19, 2018 Bildet av etter renset og ble mye reneređđ»
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ