Gabz Skrevet September 3, 2017 Share Skrevet September 3, 2017 Disse står foran på E34-delebilen min. Forrige eier mente det var bremser fra E28 535i. Kan det stemme? Hadde vært tøft å slenge over på E28'en min isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hollabaloo Skrevet September 3, 2017 Share Skrevet September 3, 2017 Caliperne blir sikkert fine igjen dersom de pusses ned og lakkes opp på nytt. Bytte pakningssett i samme slengen så er de gode som nye. Skiva så ikke så verst ut synes jeg. Litt rust der det er å forvente, men man ser veldig godt på midtdelen av skiva hvilken fordel det er å kjøpe lakkerte/rustbeskyttede skiver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 4, 2017 Forfatter Share Skrevet September 4, 2017 Jepp, så sånn ut. Derfor jeg lurte på om noen her klarer å identifisere hva slags bil de kommer fra Om det eventuelt er 535i/540i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet September 4, 2017 Share Skrevet September 4, 2017 mål tykkelse og diameter, sammenlign med ETK. Syns selv dem ser ganske små ut, tviler på det er noe veldig uvanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 4, 2017 Forfatter Share Skrevet September 4, 2017 Er det jeg tenkte også. Får ta en måling for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå