Grovbonden Skrevet September 7, 2017 Share Skrevet September 7, 2017 Hei! Bilen min er utstyrt med solskjerm til bakrute (E60 525d pre-lci). Når jeg søker opp VIN-nummeret står det i utstyrslista at bilen skal være utstyrt med solskjermen, men problemet mitt er at jeg ikke har noen knapper eller funksjoner i iDrive til aktivere denne. Jeg lurer på om noen vet hvilken modul/ECU denne hører til, evt. om det går an å få kodet inn en knapp eller permanent aktivere solskjermen? Har tilgang til INPA/ISTA og ncs expert, men har per dags dato ikke funnet modulen/ecu'en enda som styrer solskjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 8, 2017 Share Skrevet September 8, 2017 Knappen er (skal være) på venstre dør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grovbonden Skrevet September 8, 2017 Forfatter Share Skrevet September 8, 2017 Dette er di eneste knapper jeg har på venstre dør... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 8, 2017 Share Skrevet September 8, 2017 Men ser du solskjermen i hattehyllen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 8, 2017 Share Skrevet September 8, 2017 Om en har garding der bak så skal panelet se sånn ut: En for vanlig, for låsing av bakruter og en for garding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grovbonden Skrevet September 8, 2017 Forfatter Share Skrevet September 8, 2017 Vil no påstå at skjermen sitte der den skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 8, 2017 Share Skrevet September 8, 2017 Ehhh, virker jo som det er byttet dør/panel til ett uten knappen for solskjermen. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grovbonden Skrevet September 8, 2017 Forfatter Share Skrevet September 8, 2017 8 minutes ago, E.H.D said: Ehhh, virker jo som det er byttet dør/panel til ett uten knappen for solskjermen. Hmm, ja kanskje det. Da burde jeg vel heller se etter ny bryterpanel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grovbonden Skrevet September 13, 2017 Forfatter Share Skrevet September 13, 2017 Da vart det ordnings med nytt bryterpanel, takk for hjelpa! Reef89 og Otis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå