vegard89 Skrevet November 8, 2017 Forfatter Share Skrevet November 8, 2017 (endret) Ok jeg skjønner. Takk Endret November 8, 2017 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FritzP Skrevet Desember 4, 2017 Share Skrevet Desember 4, 2017 PÅ denne bilen (F-serie) så må du som det er nevnt tidligere bruke ENET kabel, Rheingold/Ediabas må settes opp annerledes enn om du bruker K/D-Can kabel. Sjekk oppskriften i vedlegget. Forøvrig så trenger du ikke VMware for Rheingold. Kan kjøres direkt på PC'en. Rheingold_configuration_manual.pdf vegard89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Desember 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2017 Takk. Har ikke prøvd meg noe mer på Rheingold i det siste. Har fjernet alt av dette med vmware osv, siden jeg ikke fikk det til og fungere. Er det et sted jeg kan laste ned Rheingold uten vmware, eller er det like så greit og bare kjøpe fra ebay? Jeg har en enet kabel som fungerer, så jeg trenger bare programmet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 6, 2017 Share Skrevet Desember 6, 2017 Det finnes som t o r r e n t flere plasser. Det ligger også i mitt innlegg via en pdf. vegard89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Desember 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2017 Okei, da skal jeg sjekke ut det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå