Teno Skrevet September 26, 2017 Share Skrevet September 26, 2017 Hei, må til å bytte alle bremseskivene og selvfølgelig klossene i samme slengen. Pluss 1 caliper :/ Alt dette etter rust. Må jeg tenke på sportsoppheng når jeg bestiller dette? Eller er det litt hipp som happ? (Er m-sport på bilen) Noe annet som er like greit å få bytta nå som jeg allerede skal inn med nye skiver / klosser ? Noen som har tips om hvor jeg kan bestille dette billig, men samtidig god kvalitet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 26, 2017 Share Skrevet September 26, 2017 Du kan sjekke delenummer på feks realoem.com eller bmwfans.info. Men er ganske sikker på at det er samme bremser opp til r6 motor ihvertfall. Caliper er visstnok anbefalt å kjøpe originalt. Ellers kan du shoppe rundt. Feks eurodel.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet September 26, 2017 Share Skrevet September 26, 2017 Koed har greie priser på alternative deler. GS er veldig gunstige i kampanjeperioder, men ellers litt midt på treet. Autodoc er stort sett alltid billig, men forvent litt lenger leveringstid. Tviler på at det er forskjell på bremsene for M-sport vs non M-sport. Noen få modeller kunne få oppgradert bremsepakke, men det skal evt delelisten (f.eks. realoem, som nevnt over) fange opp. Sleng gjerne med en slitasjevarsler når du først bytter alt. Og ha litt ekstra bremsevæske i bakhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå