bmw_powa Skrevet Oktober 8, 2017 Share Skrevet Oktober 8, 2017 Hjelp! Etter å ha kjørt ca 30min så kommer alle varsellamper på, speedometer lever sitt eget liv, vindusviskere skrus på og av, park og tåkelys skrus av og på, og dashpanelet skrus av/på. Det er også en "durelyd" som høres ut som kan være fra DVD- eller cd spillern. Stopper jeg bilen og venter litt kan problemet være borte i noen sekunder når jeg starter den igjen. Lar jeg bilen stå seg kald, så tar det tid før problemet kommer igjen. Batteri er nettopp byttet da jeg leste at dette kunne være feilen, men til ingen nytte. Noen som har en idé om hvor denne feilen kan ligge? Har lagt ut en film av det her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 8, 2017 Share Skrevet Oktober 8, 2017 Er det nye batteriet kodet/registrert? Har du prøvd å koble fra IBS? kjent at den lager mye slikt krøll om den er defekt. Koble fra den en sund og se om problemene forvinner. ellers er diagnose neste steg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_powa Skrevet Oktober 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2017 15 timer siden, Reef89 skrev: Er det nye batteriet kodet/registrert? Har du prøvd å koble fra IBS? kjent at den lager mye slikt krøll om den er defekt. Koble fra den en sund og se om problemene forvinner. ellers er diagnose neste steg. Batteri ble byttet på meca verksted rett før jeg kjøpte den, regner med de har kodet det. Litt noob når det kommer til bil-elektro, hvor kobler jeg fra IBS? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_powa Skrevet Oktober 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2017 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 10, 2017 Share Skrevet Oktober 10, 2017 IBS er en liten kabel ting som ligger veldig nært batteri. Men er det ikke noen problemer med disse bilene og + kabel bak i bagasjerommet som går videre under bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå