Mortey Skrevet Oktober 12, 2017 Share Skrevet Oktober 12, 2017 Da har jeg kjøpt meg BMW igjen og valget falt på en original 02 mod E46 320DAT som sto bare en 3 kvarters kjøring unna. Etter å ha hatt en Ford Fiesta i nesten 1 år må jeg si meg veldig fornøyd med å kjøre ordentlig bil igjen. Bilen er i veldig god stand og har ikke funnet rust noen steder. Som student så blir det ikke alt for mye gjort på kortest mulig tid, men skal holde den i den gode standen den er i dag. Må bytte begge blinklys foran og et par smådetaljer ellers. Skal få lagt inn noen flere bilder senere, men her er hvertfall et: Amistad og tennbrikket reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amistad Skrevet Oktober 12, 2017 Share Skrevet Oktober 12, 2017 Gratulerer Mortey reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortey Skrevet Oktober 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2017 Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 12, 2017 Share Skrevet Oktober 12, 2017 Grattis! Men ett bilde duger ikke, fyr på med fler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortey Skrevet Oktober 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2017 Takk skal du ha Skal få ordnet flere bilder i løpet av morgendagen Så blir det bestilt litt div smådeler etterhvert, trenger en service og noen slitedeler må byttes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortey Skrevet Oktober 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2017 Har ikke blitt flere bilder grunnet dårlig vær og møkkete bil.. Men fikk bytta blinklysa foran: Her ser man hvor fæle de gamle egt. var: Ble ikke kjempeimponert over passformen.. Syntes ikke de satt helt som de originale gjorde, men er vel bare sånn det er med uorginale deler.. Løfta utseende mange hakk, ser mer "komplett" ut nå: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortey Skrevet November 3, 2017 Forfatter Share Skrevet November 3, 2017 Nå har bilen stått et par uker grunnet defekt dieselpumpe i tanken.. Men fikk ny i dag, fikk 2 stk. Hehe, så hvis noen trenger en så har jeg en til overs Hadde dårlig tid når jeg bytta den så ingen bilder av det, men veldig lett og rett fram! Her er den nye inne: Endelig tilbake i garasjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå