Gå til innhold

NB HAST! F30 320ia Drivetrain varsellampe

Kattlikzm
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

Dette er en veldig haste sak! Jeg skal på roadtrip til Danmark i helgen, så håper virkelig at noen kan gjøre meg litt klokere. Skal sende bilen på verksted imorgen tidlig. Men tenkte også å spørre her om dette er helt katastrofe eller en liten sak.

Det hele startet for en time siden da jeg var på vei hjem fra butikken da bilen plutselig plinga og varslet om en feilmelding som sa «Drivetrain. You can continue». 

Stoppet fort på siden for å skru av og på motoren, men feilen var der fortsatt. Fikk meg heldigvis trygt hjem.

På hjemturen observerte jeg at hele bilen lugget og nappet. Føltes ut som at det var en form for en mekanisk hindring som gjorde at bilen slet. 

Tok også alt opp på video i det jeg kom hjem:

Av andre ting så kan jeg nevne at det lukter veldig rart. En slags bensin lukt. Hele hånda mi lukter ille, og den har vært på rattet. Kanskje bensinlukten har kommet gjennom AC systemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var borti på en Mercedes Coupè 2012 jeg hadde, at registerkjede strakk seg - da opplevde jeg noe sån som dette.

Du har gjerne garanti eller motor & girkasse forsikring? I såfall ville jeg ikke uroa meg - dette er ikke din feil, og du får evt. leiebil.

Endret av Buckwee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...