Robin L Skrevet November 20, 2017 Share Skrevet November 20, 2017 (endret) hei. jeg har en 2002 mod e39 525d. jeg har den lille kjørecomputeren i instrumentet. ingen kjørekomputer på stereoen. jeg har planer om og montere et aux-adapter. jeg har noe pixel-feil på stereoen, kan bytte til en mid-display med kjørecomputer på ? og må det komme fra samme motor i tilfelle? Endret November 20, 2017 av space-ace Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 24, 2017 Share Skrevet November 24, 2017 http://forum.bmw5.co.uk/topic/71725-high-obc-retrofit-with-extra-information-and-pictures/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet November 26, 2017 Forfatter Share Skrevet November 26, 2017 se der ja. det der orker jeg ikke ser jeg.. takk for linken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 26, 2017 Share Skrevet November 26, 2017 Np Er litt styr, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå