JanTore Skrevet Desember 7, 2017 Share Skrevet Desember 7, 2017 Hei. jeg har en BMW e91 2008 mod som har en dunke lyd når jeg bremser. Har sjekket klosser og skiver så feilen ligger ikke der. Har ikke risting i ratt eller pedal. Det som er rart er at hver gang jeg har jekket opp bilen og satt den ned igjen,så er dunkingen vekk når jeg bremser og dukker opp igjen etter ca 1km. Er noen som har noen anelse om hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Desember 9, 2017 Share Skrevet Desember 9, 2017 Enkel dunk eller repeterende dunking? Kan jo være slitne kuler eller stabstag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanTore Skrevet Desember 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2017 Det er repeterende dunk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Desember 12, 2017 Share Skrevet Desember 12, 2017 etterstrammet hjulbolter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thelan Skrevet August 8, 2020 Share Skrevet August 8, 2020 Fant du ut av dunkelyden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå