TR Skrevet Desember 13, 2017 Share Skrevet Desember 13, 2017 Hei Jeg har nettopp rengjort visker saken på bakvinduet på e61 min. Klarte selvfølgelig å smekke igjen vinduet uten av kontakten var helt på Hvordan skal jeg nå få åpnet dette??????? Ser en del sider har how to om dette men bildene er selvfølgelig borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johanngj Skrevet Desember 13, 2017 Share Skrevet Desember 13, 2017 Hvis du bor ved noen med INPA så kan åpnes elektronisk. Ellers blir det YouTube og vold... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TR Skrevet Desember 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2017 Ok noen med INPA i nærheten av Trh?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brannmester Skrevet Desember 14, 2017 Share Skrevet Desember 14, 2017 youtube viser en metode, fra innsiden. er visst litt knot. søk på How to open tailgate glass on BMW E61 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johanngj Skrevet Desember 14, 2017 Share Skrevet Desember 14, 2017 1 time siden, TR skrev: Ok noen med INPA i nærheten av Trh?? her er det i første post en oversikt over de som koder/diagnostiserer i TRH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Desember 14, 2017 Share Skrevet Desember 14, 2017 Er ikke så mye knot når du kommer til låsemekanismen, bare dytte på en tapp med en tynn skrutrekker. Husker naboen min gjorde det uten at det var særlig mye arbeid. Ligger som sagt video på youtube. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TR Skrevet Desember 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2017 Prøvd dette flere ganger nå men har gitt opp. Trykker som f ned i det hullet men ikke f om det åpner seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Desember 14, 2017 Share Skrevet Desember 14, 2017 Du skal ikke bare trykke rett ned, du skal putte skrutrekkeren inn, så trykke sidelengs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TR Skrevet Desember 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2017 Hmm da må jeg skru istykker og prøve igjen 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Desember 15, 2017 Share Skrevet Desember 15, 2017 Har gjort dette på en E91 før. Du må kortslutte kretsen til jord for microswitchen som åpner luka. Som noen påpeker lengre oppe kan du google dette. Fins ingen annen metode da switchen er type solenoid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå