Trond2 Skrevet Desember 15, 2017 Share Skrevet Desember 15, 2017 Har kjøpt en 320I - M sport 2013. Den tuter 2 ganger når jeg låser den og motoren er i gang, Har i 5 år hatt(er forresten til salgs nå) en 320I 2013 men ikke M-sport som ikke tutet når jeg låste den. Noen som vet hvordan jeg kan få den nye til å slutte med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Desember 15, 2017 Share Skrevet Desember 15, 2017 Det må nok programmeres. Enkleste er å få tak i Carly, eller noen som har det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond2 Skrevet Desember 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2017 Takk for svaret ditt. Siden jeg er en som kjører bil og ikke programerer dem så vet ikke jeg hva Carly er. Tror du det er noen her inne som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 15, 2017 Share Skrevet Desember 15, 2017 Går ikke an med Carly. Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond2 Skrevet Desember 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2017 14 minutter siden, lagunilla skrev: Går ikke an med Carly. Hvor holder du til? Holder til i Moss og trenger hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 15, 2017 Share Skrevet Desember 15, 2017 23 minutter siden, Trond2 skrev: Holder til i Moss og trenger hjelp Hvis du kan komme en tur til Oslo så kan jeg kode om slik at bilen ikke tuter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond2 Skrevet Desember 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2017 42 minutter siden, lagunilla skrev: Går ikke an med Carly. Hvor holder du til? Holder til i Moss og trenger hjelp Sikker på at det ikke påvirker motortuning fra BSR ? Dersom det ikke gjør det kommer jeg når det passer for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 15, 2017 Share Skrevet Desember 15, 2017 Nå, Trond2 skrev: Holder til i Moss og trenger hjelp Sikker på at det ikke påvirker motortuning fra BSR ? Dersom det ikke gjør det kommer jeg når det passer for deg. Påvirker ikke i det hele tatt. Ta kontakt på PM så tar vi det derfra. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond2 Skrevet Desember 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2017 Toppers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå