Kennethe34 Skrevet Januar 4, 2018 Share Skrevet Januar 4, 2018 Har en e-tronic boks å selge om du er interessert bytta til ess software selv, det medførte en drastisk effektøkning. Hadde aldri forventet den skulle gå så bra som den gjør med kun remap. Selvfølgelig må man jo være forberedt på å miste nybilgarantien da hvis man går for software. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Januar 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2018 17 minutter siden, Kennethe34 skrev: Har en e-tronic boks å selge om du er interessert bytta til ess software selv, det medførte en drastisk effektøkning. Hadde aldri forventet den skulle gå så bra som den gjør med kun remap. Selvfølgelig må man jo være forberedt på å miste nybilgarantien da hvis man går for software. Er det såpass stor forskjell på boks å remap? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Januar 5, 2018 Share Skrevet Januar 5, 2018 16 timer siden, Jokkis skrev: Er det såpass stor forskjell på boks å remap? Jepp er det, tok steg 2 remap da. Er stor forskjell fra original-boks også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Januar 5, 2018 Share Skrevet Januar 5, 2018 1 time siden, Kennethe34 skrev: Jepp er det, tok steg 2 remap da. Er stor forskjell fra original-boks også Kjørte du på høyeste map med boksen? Jeg merka ikke noe så mye forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Januar 5, 2018 Share Skrevet Januar 5, 2018 Var i +2, prøvde ikke +3(som er maks). var betydelig forskjell med boks, er jo trossalt oppgitt til å gi ca 30hk ekstra, det merker man. steg 2 remap ga 100 hester ekstra, så det er naturlig at man merker det bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Januar 5, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2018 18 minutter siden, Kennethe34 skrev: Var i +2, prøvde ikke +3(som er maks). var betydelig forskjell med boks, er jo trossalt oppgitt til å gi ca 30hk ekstra, det merker man. steg 2 remap ga 100 hester ekstra, så det er naturlig at man merker det bedre Korleis syns du remap’en fungerer sånn generelt? Min erfaring (fra en 520d f11) var at det vart en heilt ny bil. Føltes mer riktig for bilen. Kor mykje skal du ha for ess boksen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Januar 6, 2018 Share Skrevet Januar 6, 2018 Er veldig fornøyd med remap, har og bestilt meg større IC for mister noe effekt etter flere pådrag (høy innsugstemp) og vurderer flere upgrades etterhvert (lsd, chargepipes,downpipe). Merket spesielt stor forskjell på bunndrag og toppfart med remap. Boksen koster 6400 nå, du kan få min for 2500,-. Følger med eske og manual fra ess. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå