Magnus1992 Skrevet Januar 5, 2018 Share Skrevet Januar 5, 2018 Heisann folkens : ) har en 07 modell e91 318D m47 motor som plutselig ikke ville starte. Ingen forvarsel, fikk bare ikke startet her en morgen. Starter’n går rundt og den får diesel men vil ikke fyre. Har byttet batteri da det gamle ikke ladet skikkelig, det nye batteriet er på 90Ah mens det gamle var på 80Ah. Har prøvd flere ulike feilsøkingsmetoder. Den siste og mest troverdige får ikke kontakt med motorstyringen på bil. Har sjekket alle relér og sikringer og finner ingen feil. Har også fått bil inn å fått tint den opp uten noen effekt på problemet. Noen som har vært borti det samme problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 5, 2018 Share Skrevet Januar 5, 2018 Du burde ta en diagnose. Det er svært mange ting som kan være feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus1992 Skrevet Januar 6, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2018 Les emnet på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 6, 2018 Share Skrevet Januar 6, 2018 Sier du at originalt bmw diagnoseutstyr ikke får kontakt med ecu? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus1992 Skrevet Januar 6, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2018 Om det utstyret var oginalt eller ikke er jeg usikker på, men nei sånn jeg forsto så fikk han ikke kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 6, 2018 Share Skrevet Januar 6, 2018 Det er svært uvanlig at noe sånt skjer. Det er derimot veldig vanlig med feil utstyr. Så les heller diagnosetråden som Otis linker til i sin signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus1992 Skrevet Januar 6, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2018 19 timer siden, Otis skrev: Du burde ta en diagnose. Det er svært mange ting som kan være feil. Litt ny på dette forumet, hvordan finner jeg den linken?🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 6, 2018 Share Skrevet Januar 6, 2018 Den er i min signatur eller her; http://bimmers.no/forums/topic/690841-den-store-diagnose-tråden-oppdatert-180313/?page=196#comment-3060894 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå