beforebang Skrevet Januar 15, 2018 Share Skrevet Januar 15, 2018 Heisann, har en e46 325i 01 modell. Hadde den stående ute en natt og den snødde delvis ned, etter det fungerer ikke klimaanlegget/ac'en. (Vet ikke om det har noe å si at den sto ute og snødde ned, om det kan ha trigget noe) Det kommer null luft uansett om jeg stiller på fult, medium eller lavt. Temperatur har heller ikke noe å si. Blåser ingenting uansett innstilling. Skal sies at den levde litt sitt eget liv før det sluttet helt og fungere også. Noen som vet hvilken sikring det evt kan være? Mest sannsynlig at det er modstanden eller vifta? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 15, 2018 Share Skrevet Januar 15, 2018 Høres ut som motstanden, men jeg mener det skal virke på maks hastighet, evt om du velger defrost funksjonen bør det være liv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 15, 2018 Share Skrevet Januar 15, 2018 Som @Otis nevner. Er det helt dødt er som oftest motsanden ellers selve viften. Jeg ville unasett skiftet begge deler når en først er i gang, begge delene har jo tross alt levd like lenge. Dumt å bare skifte en av delene så ryker den andre senere, begge delene jobber jo sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beforebang Skrevet Januar 15, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2018 Okei okei, hvor er det best/rimeligst å få tak i disse delene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markusaune Skrevet Januar 16, 2018 Share Skrevet Januar 16, 2018 sånn er bilen til dama også bare att der funker den litt også plutselig dauer den, også er det skikkelig ulyd i vifta:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 16, 2018 Share Skrevet Januar 16, 2018 11 timer siden, beforebang skrev: Okei okei, hvor er det best/rimeligst å få tak i disse delene? GSbildeler.no, ebay.no, koed.no, finndel.no, finn.no og google.no - is your friend. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå