fupsaker Skrevet Januar 22, 2018 Share Skrevet Januar 22, 2018 Noen som kan hjelpe meg med dette? Er ikke noe jeg MÅ ha, men noe jeg kunne tenke meg. Prøvde å finne muligheten i Carly, men så ikke ut til å være mulig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Januar 22, 2018 Share Skrevet Januar 22, 2018 (endret) . Endret Januar 22, 2018 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buckwee Skrevet Januar 22, 2018 Share Skrevet Januar 22, 2018 Han mener nok å oppdatere selve layout og design: Her er en post jeg fant om det - og det virker som det går an å kode, men da evt. som en "lite-versjon" på skjermer uten touch. http://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1354605&page=3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Januar 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2018 1 time siden, Buckwee skrev: Han mener nok å oppdatere selve layout og design: Her er en post jeg fant om det - og det virker som det går an å kode, men da evt. som en "lite-versjon" på skjermer uten touch. http://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1354605&page=3 Korrekt, men ikke slik det står der, jeg har den til høyre, jeg vil bare ha denne. Det skal visst være mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Januar 31, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2018 Ingen som har prøvd eller kan bidra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegaasen Skrevet Februar 20, 2018 Share Skrevet Februar 20, 2018 Jeg skal gjøre dette på min F80 snart Kan let u know åssen det går og gjøre det på din F31 om jeg får det til? Skal være rimelig rett frem, altså :-). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Februar 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2018 24 minutter siden, vegaasen skrev: Jeg skal gjøre dette på min F80 snart Kan let u know åssen det går og gjøre det på din F31 om jeg får det til? Skal være rimelig rett frem, altså :-). Ja, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet April 16, 2018 Forfatter Share Skrevet April 16, 2018 On 20.2.2018 at 13.49, vegaasen skrev: Jeg skal gjøre dette på min F80 snart Kan let u know åssen det går og gjøre det på din F31 om jeg får det til? Skal være rimelig rett frem, altså :-). Fått gjort noe her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå