Eirik Sebastian Byremo Skrevet Januar 25, 2018 Share Skrevet Januar 25, 2018 (endret) Første gang jeg er her inne så kan vær noe er feil. Har starter på et nokså stort prosjekt og kanskje litt for mye rust til å ha håp men med mye fritid utenom skole og jobb så er alt mulig. Startet som et kjøp av en e36 med m-tech styling som hadde rustet en del i kanalene fordi selger hadde slipt dem ned for to år siden og latt den stå ute siden det. Forsatte videre med at mye av m-techen var ødelagt. Jo mere som ble demonter jo mere rust kom det fram. Har kommet et stykke på rusten nå. Motoren er ute pga gåen toppakning og alt for liten motor. Planen for prosjektet er å få tatt all rust gjøre den strøken og lakke den hos Kvinesdal lakk og skade. jeg har også oppkjøring 9. mars så har et håp om å greie å bli ferdig til da. fått tak i: kopi famfanger m-tech (intressert i orginal til billig penge) grillramme innvendig front kanaler til sedan som skal kuttes til så dem går på coupe. framskjermer Nye Bærearmer Bakre Powerflex foringer på fremre bærearmer Nye styrestag nye stab. link det som mangler: m-tech bakfanger kopi men helst orginal m-tech framfanger orginal dører som er rustfrie bakluke som er rustfri motor (2.8-3.2) helst med papirer men går fint uten også komplette innerskjermer fremme midtlene strøken travers vader interiør ac snitzler type 2 kopi har ikke råd til orginale Bakluke som ikke er rustet i hjel kan kjøpe alt av deler brukt men må være i fin stand og uten store skader. Og være greie priser. Kommer mere oppdatering senere Endret Januar 31, 2018 av Eirik Sebastian Byremo Glemt en del BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Sebastian Byremo Skrevet Januar 31, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2018 hei! er nå en stund siden jeg har fått oppdatert. men det som har skjedd er veldig lite. har sett mere på bakluka og funnet ut at den må byttes til en med mindre rust. har fått av alle skivene og klavene og caliptere og brankettene som holder stabstaget foran, fikk også tatt holderene til bakre foringer på bærarmene fremme. fikk sandblåst mye av delene og lagt på grunning og for tatt resten av delene på fredag og lakket dem. har også fått lagt på første lag med grunning på høyre side før jeg gikk tom for grunning. Håper på en ny oppdatering imorra. og pakke fra koed kommer på fredag me bærearmer fremme, stab.link, powerflex foringer til bærearmen fremme, styrestag. rop ut om du har en grei bakluke til e36 coupe. selger også en 320i motor i deler (m50b20) så bare si ifra om du trenger noe eneste som er galt er toppakninga. BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Januar 31, 2018 Share Skrevet Januar 31, 2018 Artig å se framgang. Skal til med motorrom-lakkering selv og. Hvordan gjør du det med karosserimassen som opprinnelig var i sveiseskjøtene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Sebastian Byremo Skrevet Januar 31, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2018 Hei. Har bare brukt stålbørst på drill for å få vekk den gamle karosserimassen den satt mindre en tectylen. Fikk tak i ny på boks (karosseri kitt) hos Thansen i kr. sand. smørte det på med pensel og gikk over med fingeren etterpå. Loefald og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Sebastian Byremo Skrevet Februar 14, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2018 Hei! må desverre beklage igjen for sein oppdatering men det å logge inn på bimmers er et sant mareritt. må klikke meg inn på glemt passord hver gang jeg skal logge på. men over til hva som er gjort har fått tak i noe av delene. har fått testet lakken. lagt på karosserimassen på nytt fordi jeg selv ikke syntes det ble fint første gangen. maskert opp hele venstre siden av motorrommet og venter på litt mere varme i været før jeg kan få lagt på grunning og lakk og klarlakk. Har fått lagt på tectyl på nesten alt mangler kun i innerskjermen på høyre side. skal våtslipe fjærtårnene for å få en utrolig fin finish vet ikke hvor grovt papir jeg bør bruke så kom gjerne med innspill. har fått tak i orginale m-skjørt og powerflex til traversen bak. bremsedelene som er på skolen er ferdig sandblåst og grunnet som bare venter på filler og rød tettfarge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Februar 15, 2018 Share Skrevet Februar 15, 2018 Artig å følge med her ja!. Holder på med samme selv akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 15, 2018 Share Skrevet Februar 15, 2018 Følger med her har en bra lilla bakluke som er bra for rust om du er int. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Sebastian Byremo Skrevet Februar 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2018 Hvor holder du til? eventuelt bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Sebastian Byremo Skrevet Februar 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2018 Da ble det idag store endringer i planene på e36en. Nå holder en ifra lithauen på å få tak i S54b32 motor understell e36 m3 girkasse e36 m3 3,2 differensial e36 m3 en kompis av meg holder nå på å bygge opp en e34 med m52 b28 så jeg kan ikke ha noe dauere og en s54b32 må jo bare toppe kaka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå