350z Skrevet Februar 12, 2018 Skrevet Februar 12, 2018 Heisann alle samme.  Om det er noen som trenger hjelp med retrofit av utstyr i sin E eller F serier sÄ kan eg hjelpe til med det meste  Kan ogsÄ vÊre behjelpelig med Ä finne deler som trengs for det evt ettermonteringa og eg kan ogsÄ utfÞre I-Level oppdatering og koding av E, F, I og G serie.  Kan feks retrofite CIC, NBT, NBT EVO, COMBOX, 6WA, 6WB (full digitalt display), KAFAS ++++  Noen bilder fra min F01 2010 model som er blitt retrofit til NBT EVO med AppleCarPlay fra CIC       Noen bilder av test/programmering benken  No er ikke noe annet enn zgw tilkoblet, sÄ derfor fÄr eg ikke opp noe annet. OgsÄ tillaget for ATM modul  Stebben og Motorhavaristen reagerte pÄ dette 1 1
Motorhavaristen Skrevet Februar 13, 2018 Skrevet Februar 13, 2018 Hei! Jeg Ăžnsker Ă„ oppdatere firmwaren pĂ„ modulene til bilen min. IfĂžlge spesifikasjonene trenger jeg en brukbar strĂžmforsyning, har du det? Hvis du har brukt winkfp osv trenger jeg veldig gjerne mitt hjelp til Ă„ komme i gang.Â
350z Skrevet Februar 14, 2018 Forfatter Skrevet Februar 14, 2018 Hei. Ja eg har en 100A strĂžmforsyning som eg brukere til dette. Ka bil det er skal om?Â
Motorhavaristen Skrevet Februar 14, 2018 Skrevet Februar 14, 2018 Det er en E61  sĂ„ det er ikke sĂ„ mye infotainment Ă„ skryte av i den. Jeg lurer pĂ„ Ă„ gjĂžre noe med det pĂ„ sikt men har ikke bestemt meg helt for hva enda. I fĂžrste omgang tenkte jeg iallfall ar jeg skulle lese ut feilkoder og oppdatere modulene, har fĂ„tt tak i det jeg trenger av programvare og lest meg opp pĂ„ det, men ikke brukt det enda. Har bestilt kabel, men venter pĂ„ den enda.Â
350z Skrevet Februar 14, 2018 Forfatter Skrevet Februar 14, 2018 Eg har alt som trengs for Ă„ gjere det inkludert ICOM đ sĂ„ eg kan fikse det for deg om du vil detÂ
Motorhavaristen Skrevet Februar 14, 2018 Skrevet Februar 14, 2018 57 minutes ago, 350z said: Eg har alt som trengs for Ă„ gjere det inkludert ICOM đ sĂ„ eg kan fikse det for deg om du vil det Det hadde vĂŠrt helt fantastisk! Hvor i Bergen bor du? Jeg skal vekk denne helgen, men neste helg er jeg hjemme igjen. Det ser litt tidkrevende ut, kanskje du har mulighet til Ă„ hjelpe meg da?
350z Skrevet Februar 18, 2018 Forfatter Skrevet Februar 18, 2018 Da har den fĂžrste NBT vĂŠrt i programmering benken  Â
Knutmyr Skrevet Februar 19, 2018 Skrevet Februar 19, 2018 Takk for hjelpa med Ă„ fĂ„ oppgradert NBT til nyeste i-level. Rask og hyggelig service đđ»đ
Christianhoest Skrevet Juni 15, 2018 Skrevet Juni 15, 2018 Hei, har du greie pÄ feilsÞking/gÄ over elektriske koblinger tilknyttet feil pÄ "dynamic damping drive" pÄ min X5 (E70). Har en ide om hva som er galt, men har ikke kompetansen til Ä finne feilen. Mvh, Christian
Tomcat66 Skrevet Juni 13, 2021 Skrevet Juni 13, 2021 Heisann Har en F11 med en IDRIVE unit som slÄr seg av etter en stund og gÄr i svart. Har navi professional Regner med det er CIC unit som har begynt Ä feile. Bor i Bergen og lurte pÄ om du tar jobb med feilsÞking og evt reparasjon? Hvis ikke om det er noen andre i Bergen som er flink pÄ dette?
Reef89 Skrevet Juni 13, 2021 Skrevet Juni 13, 2021 3 timer siden, Tomcat66 skrev: Heisann Har en F11 med en IDRIVE unit som slĂ„r seg av etter en stund og gĂ„r i svart. Har navi professional Regner med det er CIC unit som har begynt Ă„ feile. Bor i Bergen og lurte pĂ„ om du tar jobb med feilsĂžking og evt reparasjon? Hvis ikke om det er noen andre i Bergen som er flink pĂ„ dette? NĂ„ er denne trĂ„den fra 2018 og trĂ„starter har ikke vĂŠrt pĂ„logget siden 2019, sĂ„ haster det tar du heller kontakt med BimmerUpgradeNorway  Â
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ