rocketman Skrevet Februar 15, 2018 Share Skrevet Februar 15, 2018 Har fått en helt ekstrem knirkelyd bak på begge sider på min BMW X3 F25 2013 modellen. Noen som vet eksakt hvilke foringer som er kjent for å gnisse på denne her? Holder på å bli sprø!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 15, 2018 Share Skrevet Februar 15, 2018 Har ikke vært borti noe sånt på F25, men kanskje det er denne? Ser ut som det er en eller to andre foringer som ligner og. Er i hvertfall lik de foringene som knirker på eldre BMWer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind.J Skrevet Februar 16, 2018 Share Skrevet Februar 16, 2018 Jepp, skaff en sprøyte på apoteket og fyll med ATF olje og sprut inn i gummien. Min har vært stille i 9mnd nå etter at jeg spruta inn olje der. Så lenge det ikke er slark i foringen, er det ingen vits i å bytte den ut. Fyll med ATF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rocketman Skrevet Februar 16, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2018 Takk for tips & stille ble det bak i der!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind.J Skrevet Februar 17, 2018 Share Skrevet Februar 17, 2018 Ey:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå