stoltbmwelsker Skrevet Februar 23, 2018 Forfatter Skrevet Februar 23, 2018 Handelen skjedde i dag alt i orden. Hvor lang tid tar det før heftelsene forsvinner fra Brønnøysundregisteret? Marius2002 reagerte på dette 1
Marius2002 Skrevet Februar 23, 2018 Skrevet Februar 23, 2018 (endret) 18 minutter siden, stoltbmwelsker skrev: Handelen skjedde i dag alt i orden. Hvor lang tid tar det før heftelsene forsvinner fra Brønnøysundregisteret? Først og fremst gratulerer Hos meg tok det et par dager. Brreg opplyser her: https://www.brreg.no/person/tinglysing/heftelser-i-bil-og-andre-kjoretoy/ Jeg har betalt ned hele lånet, hvorfor blir ikke heftelsen slettet? Etter at lånet er nedbetalt, vil det vanligvis gå noe tid før pantet blir slettet. Løsøreregisteret har normalt fra tre til fem dagers saksbehandlingstid. Du må ta kontakt med banken hvis heftelsen ikke blir slettet. Endret Februar 23, 2018 av Marius2002
stoltbmwelsker Skrevet Februar 23, 2018 Forfatter Skrevet Februar 23, 2018 2 timer siden, Marius2002 skrev: Først og fremst gratulerer Hos meg tok det et par dager. Brreg opplyser her: https://www.brreg.no/person/tinglysing/heftelser-i-bil-og-andre-kjoretoy/ Jeg har betalt ned hele lånet, hvorfor blir ikke heftelsen slettet? Etter at lånet er nedbetalt, vil det vanligvis gå noe tid før pantet blir slettet. Løsøreregisteret har normalt fra tre til fem dagers saksbehandlingstid. Du må ta kontakt med banken hvis heftelsen ikke blir slettet. Takker har kjøpt et prosjekt, men liker arbeid så 0 problem dette. Fikk jo en veldig fin bil til en pen sum og så. Marius2002 og Kenny_ reagerte på dette 2
stoltbmwelsker Skrevet Februar 24, 2018 Forfatter Skrevet Februar 24, 2018 Ble litt andre boller nå. Bilen er hentet i et område hvor en viss type har drevet med litt lyssky virksomhet har jeg fått vite i ettertid. Får ringe bt på mandag å høre om denne bilen er berørt og, men forrige eier nevnte ikke noe om dette. Så holder an skruingen litt til dette er avklart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå