MadMax! Skrevet Mars 1, 2018 Share Skrevet Mars 1, 2018 (endret) Hei! Ved vask av bilen min, så har jeg lagt merke til at bilen låser og åpner seg når strålen fra høytrykksspyleren treffer dørhåndtaket på førersiden.. Altså at den låser seg opp og låser igjen som følge av key-less og at jeg har nøkkelen i lommen... Er dette en kjent greie? Hva kan jeg evt gjøre for å forhindre det? vasker bilen i en selv-vask hall, så å legge nøkelen lenger unna/et annet sted er ikke et alternativ.. Endret Mars 1, 2018 av MadMax! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGunders Skrevet Mars 1, 2018 Share Skrevet Mars 1, 2018 Kjent sak det. Legger du nøkkelen inni bilen slipper du at den låser seg MadMax! og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MadMax! Skrevet Mars 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2018 Takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mars 2, 2018 Share Skrevet Mars 2, 2018 Kjent greie, bare å legge nøkkelen i bilen så slipper du blinkinga MadMax! reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MadMax! Skrevet Mars 2, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2018 Mange takk for tipset Clevion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Mars 5, 2018 Share Skrevet Mars 5, 2018 Morsom å lese denne, tror alle som har Keyless har irritert seg over dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mars 5, 2018 Share Skrevet Mars 5, 2018 1 time siden, quandt1960 skrev: Morsom å lese denne, tror alle som har Keyless har irritert seg over dette Tok meg litt tid å skjønne hvorfor det skjedde med E60en, og med F10en har jeg gjort akkurat det samme quandt1960 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå