Kolstad Jr. Skrevet Mars 9, 2018 Share Skrevet Mars 9, 2018 Hei Er det noen som har peiling på om stag og foringer i bakstilling på e39 540i er likt som på mindre modeller, f.eks. 525i, 530i osv..? Vurderer å kjøpe et slikt "kit" med alt av bakstillings slitedeler, men er litt usikker da det står oppført at det skal passe alt fra 525i til 540i.. Vet at diff, drivaksler osv. Er større på 540i, men selve stagene, bærearmer, spindelforinger osv. Har jeg ikke snøring på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Mars 9, 2018 Share Skrevet Mars 9, 2018 Sjekk delenummer opp i feks GSBildeler. Sammenlign de forskjellige modellene. Vet at framaksel på 540i er helt annerledes enn de andre men travers bak skal være lik og da er det nærliggende å tro at bærearmer og foringer er like mtp kostnadseffektivitet. Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mars 9, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2018 1 time siden, quandt1960 skrev: Sjekk delenummer opp i feks GSBildeler. Sammenlign de forskjellige modellene. Vet at framaksel på 540i er helt annerledes enn de andre men travers bak skal være lik og da er det nærliggende å tro at bærearmer og foringer er like mtp kostnadseffektivitet. Var den metoden jeg prøvde meg på, men tenkte jeg skulle prøve meg her først Takk for tilbakemelding! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t06afre Skrevet Mars 9, 2018 Share Skrevet Mars 9, 2018 27 minutter siden, Kolstad Jr. skrev: Var den metoden jeg prøvde meg på, men tenkte jeg skulle prøve meg her først Takk for tilbakemelding! GS Bildeler bruker en online versjon av BMW sitt ETK system. Så hvis du taster in VIN eller skiltnummer så skal du få opp riktig delenummer Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mars 9, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2018 1 time siden, t06afre skrev: GS Bildeler bruker en online versjon av BMW sitt ETK system. Så hvis du taster in VIN eller skiltnummer så skal du få opp riktig delenummer Ja er forsåvidt godt kjent med ETK katalogen på GS Problemet er vel heller at jeg ikke har delenummer på hver enkelt del i disse kittene jeg ser på, altså kan jeg ikke sammenligne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mars 9, 2018 Share Skrevet Mars 9, 2018 Samme delene bak som andre motor størrelser når det gjelder bærearmene og noen stag. Er kun framme som er forskjell. quandt1960 og Kolstad Jr. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mars 10, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2018 19 timer siden, RemyNG skrev: Samme delene bak som andre motor størrelser når det gjelder bærearmene og noen stag. Er kun framme som er forskjell. Takker og bukker 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå