Gå til innhold

Feilkoder e46 320D 2000


Shkr90
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har en 320d 2000 modell E46 som jeg har fått lest ut feilkoder på hos en hobbymekaniker. Eneste lampene som lyser er ABS, antiskrens og airbag. Jeg har hatt problemer med å starte bilen, hadde en tråd her for en stund siden angående akkurat det. Bytta både starter og tenningsbryter, uten hell. Den er blitt litt bedre, men hender fremdeles at det ikke skjer noen ting når jeg vrir om nøkkelen. Alt av lys fungerer, den gløder og starter fint når den først vil. Men nå som jeg fikk lest ut feilkodene og det var ikke få av dem, også feil som ikke er der, f.eks at så godt som alle lysene min er defekt, så mistenker jeg elektrisk feil eller kanskje til og med styreenhet. Begynner å skjønne hvorfor han jeg kjøpte den av skulle selge den...

Anyways, jeg har lagt ved lista over feilkoder og lurer på om noen har noen tanker om hva som kan være feil? Jeg vurderer en tur til Bavaria, men tenkte jeg kunne høre her først :)

Feilkoder.pdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Otis skrev:

1. Slett alle feilkoder.

2. Kjør en tur på 5 min.

3. Les av feilkoder på nytt.

4. Legg de ut her.

Vi prøvde å slette, men det kom bare opp error. Hobbymekanikeren brukte Delphi diagnoseverktøy. Den vi hadde fra Biltema ville ikke koble seg til bilen i det hele tatt.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...