kenneth931 Skrevet Mars 14, 2018 Share Skrevet Mars 14, 2018 Hei! Byttet for en stund siden ut min defekte M-ask med en CCC. - Fungerte helt fint uten koding. Skal nå ettermontere en BT/aux/usb adapter. Denne kjennes igjen av bilen som CD-veksler. Hadde ikke CD-veksler med M-ask. CCC som er satt i er kodet for dette men får ikke noe ut av adapteren. (Kommer ikke opp). Går ut i fra at man må legge inn i bilen at M-ask er erstattet med CCC? Har NC,S men lurte litt på fremgangsmåten på dette. CCC kommer ikke opp i NCS, kan bare velge mask, men dette går jo selvfølgelig ikke. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet Mars 14, 2018 Share Skrevet Mars 14, 2018 Har du nyeste software på ccc unit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tthuns Skrevet Mars 15, 2018 Share Skrevet Mars 15, 2018 Litt vanskelig å se hva du har på disse bildene, men det ser ut som det kommer opp MASK i ecu listen din. Endre VO til at du har 609 navi Pro, deretter koder du ccc din opp mot bilen din, deretter kan du endre noen av verdiene slik at du får de andre funksjonalitetene dom du ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth931 Skrevet Mars 15, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2018 8 hours ago, tthuns said: Litt vanskelig å se hva du har på disse bildene, men det ser ut som det kommer opp MASK i ecu listen din. Endre VO til at du har 609 navi Pro, deretter koder du ccc din opp mot bilen din, deretter kan du endre noen av verdiene slik at du får de andre funksjonalitetene dom du ønsker. Ja, litt dårlige bilder. Det stemmer at de er mask som kommer opp. Okei! Legge til 609 i VO. Det var slik jeg trodde det skulle gjøres. Må jeg ev. fjerne kode for mask? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 17, 2018 Share Skrevet Mars 17, 2018 Så sant du ikke hadde business nav trenger du ikke fjernre noe, hvis du hadde det så må du fjerne 606. Legg til 672 for cd veksler. evt legg til +IPOD hvis det er det den boksen din skal ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå