Gabz Skrevet Mars 16, 2018 Share Skrevet Mars 16, 2018 Førerdøren på E28en min sliter litt. Når jeg lukker igjen døren så klikker ikke låsen seg på og jeg får dermed ikke lukket døren. Likt som når låser fryser seg på biler om vinteren. Tar cirka en million forsøk med å holde den inntil døren samtidig som jeg låser osv. før den faktisk sitter. Kan dette være at låsekassen trenger smøring eller noe, eller må det byttes kasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 23, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2018 Opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathiseen Skrevet Mars 23, 2018 Share Skrevet Mars 23, 2018 kanskje ikke helt likt, men fikk ikke opp førerdøra og fikk ikke lukket passasjer døra på e46n min. tok av dørtrekk og smørte opp låsekassa med wd40, også dynka den i silikonspray etterpå. aldri vært noe problem etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 23, 2018 Share Skrevet Mars 23, 2018 Har du åpnet inni døra og sett? Vel grei å få ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 23, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2018 Har ikke sjekket inni. Dette oppsto like før lagring. Tenkte bare høre her i tilfelle noen hadde hatt samme problem mens jeg venter på å hente den ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mars 23, 2018 Share Skrevet Mars 23, 2018 Sikkert slark i no stag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå