meloh Skrevet Mars 19, 2018 Share Skrevet Mars 19, 2018 Hei Jeg prøver å finne ut hvilken farge denne bakfangeren har, men fargekoden 6zyl som selger oppgir gir meg ikke mye. Noen som vet hvordan jeg kan finne ut hvilken farge det er? https://www.ebay.com/itm/Rear-BUMPER-BMW-5er-f11-4x-PDC-15857711-Colour-Code-6zyl-/152855527432?_trksid=p2349526.m4383.l4275.c10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 19, 2018 Share Skrevet Mars 19, 2018 6zyl står for seks sylindre. lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutmyr Skrevet Mars 19, 2018 Share Skrevet Mars 19, 2018 Nå er ikke jeg noe god i tysk, men ser ut som du kan oppgi hvilken farge du skal ha den i, så kan de lakkere den. Men er sikkert mot pristillegg. Gå inn på sida fra en PC og oversett den og se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meloh Skrevet Mars 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2018 Ja de kan lakkere den, men de skal ha 2500 for det. Da kan jeg like godt kjøpe en en som ikke er brukt å lakkere den. Problemet er at sort ikke er sort på denne bilen. Det kan være carbon svart eller black sapphire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind320x Skrevet Mars 19, 2018 Share Skrevet Mars 19, 2018 58 minutter siden, meloh skrev: Ja de kan lakkere den, men de skal ha 2500 for det. Da kan jeg like godt kjøpe en en som ikke er brukt å lakkere den. Problemet er at sort ikke er sort på denne bilen. Det kan være carbon svart eller black sapphire. Om du ser på biler som er carbon svart, så er de blå/lilla i nyansene. Det er ikke black sapphire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå