Xz89 Skrevet Mars 28, 2018 Share Skrevet Mars 28, 2018 Hei! Har en e60 04 modell 530 som jeg plages med strømmen på. Hadde lenge i et dårlig batteri før jeg byttet, dette ga flere feilkoder i dashbordet. Så byttet jeg batteri, og siden får jeg opp feilkoden «charging fault» og måler lading til 11.7-11.8V med bilen igang. Kjører jeg en stund, eller kobler av batteriet en stund så forsvinner feilkoden og bilen lader normalt på dynamoen. Noen som har vært borti dette? Batteribyttet ble gjort hos BMW verksted, så det bør jo være kodet riktig..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mars 28, 2018 Share Skrevet Mars 28, 2018 Har vært borti å ha fått Charging Fault på gamle E60en, dog facelift, da hoppa jeg baki, målte batteriet til normal spenning, satte meg inn igjen, feilmelding borte å så aldri noe til den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mars 29, 2018 Share Skrevet Mars 29, 2018 11.8 volt med motor igang? Altfor lavt. Sjekk hovedplus kabelen på skjøtet i bagasjen. E60 er kjent for å ha irr på kontaktpunktet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå