[space] Skrevet April 10, 2018 Share Skrevet April 10, 2018 Trodde og håpet denne dagen aldri skulle komme, men jeg må bare innse at tiden ikke strekker til. Bilen blir kjørt alt for lite for å rettferdiggjøre å ha den. Jeg er også utrolig lei av å børste snø og skrape bruksbilen hver dag hele vinteren, mens M3en står tørt og fint i garasjen. Dette bør ikke være den siste M-bilen jeg eier... Litt info: -2001 modell -norsksolgt-manuell -takluke -192.000km -felger og dekk har gått 2 sesonger -ubrukte vinterdekk og nylakkerte vinterfelger (2 stk originale m3 18" og 2 kopier). Dekk ikke engang montert på felg. -forsterket subframe (turner motorsport) -led baklys -facelift bakluke -facelift seter, med alle instillinger -bi-xenon -tykk perm med alt av kvitteringer. Gikk gjennom EU-kontroll med 0 feil i juni 2017. PRIS: Holder til i Sørum. (Litt nord for Skedsmokorset) simonhh@gmail.com, eller gjerne facebook chat (Simon Haugsten Hansen). (Opptatt med jobb og annet mtp tlf) Som bonus kan den selges sammen med en 2004 touran 1.9tdi highline du kan slenge rundt i regnvær og på vinterstid, med litt div rust og småfiks for 380.000,- (Går som ei klokke, men skal på EU-kontroll nå i juni. Regner med noe småfiks da.) (Kan også byttes i svart 2016-2017 i3 94Ah Fully Charged + penger) Eksosen på bildene er byttet ut med original eksos. Original headunit følger med. (Sitter i Erisin med dab+ osv nå) CaptainSexy og Hefre auto reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå