Clevion Skrevet April 17, 2018 Share Skrevet April 17, 2018 Hei. Kjøpte ny bil i Januar i år, 5 serie F10 14 modell, bilen hadde da gått 98.000km, og for to uker siden fikk jeg satt på sommerhjulene som er til bilen. Har vært plaga med risting i bilen, og var på et dekkverksted i dag jeg har brukt i mange år, der de konstanterer at alle fire felgene er bulket og ute av kurs. Er det noen som har noen formening om hva jeg evt kan kreve av forhandleren jeg kjøpte bilen av? Bilen har fortsatt nybilgaranti, og den ble kjøpt på Sulland BMW Hamar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet April 17, 2018 Share Skrevet April 17, 2018 Dette hadde jeg gått tilbake til forhandler og klaget på. Du skulle i så fall vært informert om skaden på sommerhjulene ved kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet April 17, 2018 Forfatter Share Skrevet April 17, 2018 Det var jeg ikke informert om. Har tatt kontakt med forhandler, de trengte bare dokumentasjon fra dekkverkstedet at de er kast/bulk i alle fire, så skulle de ordne opp. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå