eehgil Skrevet April 19, 2018 Share Skrevet April 19, 2018 2007 E61 520d M47 163hk. Hadde feilkode på drivstoffilter. Skiftet til nytt filter, men feilkoden dukket opp igjen like etterpå. Feilkoden er: 4587 Kraftstofffilter Noen som har vært borti noe lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sand1 Skrevet April 19, 2018 Share Skrevet April 19, 2018 4587 Er varmeren til diesel filteret. Kjedelig for kjøper du varmeren så følger filtret med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sand1 Skrevet April 19, 2018 Share Skrevet April 19, 2018 (endret) Streng tatt ikke nødvendig, da det skal være uhyrlig kladt for at den skal han noe funksjon. Har aldrig hørt at noen har opplevd at det fryser. har man feks sommer diesel på vinteren kan det være at det har en funksjon, men har man vinter diesel på vinteren så har det ikke så mye og si da dieselen tåler litt mere før det fryser. men selvfølgelig er det beste og bytte. Men har man ikke store problemer med det så hadde jeg vurdert hvilken nytte jeg hadde fått ut av det, eller ventet på typ tilbud på gs/koed. e Endret April 19, 2018 av Sand1 Motorhavaristen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Motorhavaristen Skrevet April 19, 2018 Share Skrevet April 19, 2018 Jeg og har denne feilen. Ikke gjort noe med den, men det klør litt hver gang jeg ser den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eehgil Skrevet April 20, 2018 Forfatter Share Skrevet April 20, 2018 Takk for svar. Men når man bruker Inpa står det videre: "filter verstopft". Er ikke det litt rart hvis det skulle indikere feil på heateren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå