Gå til innhold

Bmw x3 2005 2L Diesel


Klaudi
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann, har en Bmw 2005 mod x3 2l diesel stående. har skaffa meg også ett sånt Delphi DS150E (New VCI) | 2015 Release 3 (2.15.3.0) diagnose utstyr.

syns det ble jævlig mye feilkoder, men det med turbo, glødeplugga, vinduene og park sensora skjønner jeg men resten sliter jeg litt med kunne noen som skjønner det forklart hva som er feil ?

 

 

1.PNG

2.PNG

3.PNG

4.PNG

Endret av Klaudi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å slette kodene?  mange av de kan være gamle og bare lagt i minnet fra tidligere. Verksteder sletter sjeldent/aldri slikt når det utfører en reparasjon.
Når det er sagt så er det bedre å ta en diagnose med et program som er BMW relatert slik at du får kode samt ren tekst om hva de betyr, lettere å skjønne da. Slipper man å gjette seg frem og bytte deler ditt og datt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Reef89 skrev:

Har du prøvd å slette kodene?  mange av de kan være gamle og bare lagt i minnet fra tidligere. Verksteder sletter sjeldent/aldri slikt når det utfører en reparasjon.
Når det er sagt så er det bedre å ta en diagnose med et program som er BMW relatert slik at du får kode samt ren tekst om hva de betyr, lettere å skjønne da. Slipper man å gjette seg frem og bytte deler ditt og datt.

har ikke prøvd å slette enda, har inpa også.... men bilen ble kjøpt som rep objekt. så mange av feilkode skal stemme. det med turbo er 100000% sikkert. men tenker på at det er noe feil med 4hjulstrekken da det lyser jævla mange lamper og når man rygger og legger om så vibrerer bilen noe jævlig. er vel enten abs eller fordelingskassa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...