Ø.Johnsen Skrevet Mai 5, 2018 Share Skrevet Mai 5, 2018 (endret) Har de siste ukene opplevd en viss ustabilitet ift å låse/- opp førerdøren ved hjelp av å ta på rillene/ta i håndtaket. Noen dager fungerer det helt fint, andre dager lar den seg ikke låse ved å holde fingeren på det rillete området. Da krever den også at jeg tar skikkelig tak og drar litt i håndtaket før den låser opp. Andre dører er stabile. Er det bare å bestille et nytt håndtak? Endret Mai 5, 2018 av Ø.Johnsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 5, 2018 Share Skrevet Mai 5, 2018 Også grådig lurt å nevne hvilken bil dette er snakk om, men på BMWs 5ere har dette vært kjente svaktheter og håndtak byttes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mai 5, 2018 Share Skrevet Mai 5, 2018 Min x5 er også sånn, blir bare dårligere og dårligere med tiden, til slutt konket det helt. Der er jeg nå, time på bavaria til mandag for å få fikset på garanti. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.Johnsen Skrevet Mai 6, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2018 15 timer siden, Reef89 skrev: Også grådig lurt å nevne hvilken bil dette er snakk om, men på BMWs 5ere har dette vært kjente svaktheter og håndtak byttes. Beklager, trodde jeg hadde skrevet det. 2013 F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå