bmwfan Skrevet Mai 21, 2018 Share Skrevet Mai 21, 2018 Har montert LED tåkelys og ryggelys på min F31. Noen som kan forklare meg hvor i Carly-oppsettet jeg kan kode vekk pæresjekken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildopc Skrevet Mai 21, 2018 Share Skrevet Mai 21, 2018 Det finner du i FEM (front Electric Module) der er det flere sjekker for både varm og kald sjekk av tåkelysene. Kan hende dette ikke er nok ift å bli kvitt flikker og at du må inn med esys feks for å kode om til LED. Jeg monterte originale LED tåkelys og måte kode FA med esys. For ryggelysene må du inn i REM (rear Electric Module) samme sjekker her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfan Skrevet Mai 21, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2018 Okei, takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juli 14, 2018 Share Skrevet Juli 14, 2018 (endret) Er det slutt på frm i nyere bmw? Endret Juli 14, 2018 av plugg69 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 14, 2018 Share Skrevet Juli 14, 2018 Det er jo det, for ingen av 5 seriene har brukt frm de bruker jo lcm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå