lenabergstrom Skrevet Mai 22, 2018 Share Skrevet Mai 22, 2018 Har en E91 318 08 modell som her om dagen bare ga seg på vei til jobb på e6. Fikk ikke lov å gi gass eller noen ting. Har sjekket batteri og jordinger og hele pakka, ingenting virker å være feil i det elektriske. Vi har kommet frem til at motoren messt sannsynlig har varmskjært seg da vi fikk trilet den litt frem med en runde i motoren men ikke noe mer etter det. Vi har prøvd å taue den igang men ingen lykke der heller. Lurer derfor på om det dermed er motorhavari. Spørsmålet mitt er derfor om det er noen her som vet hvor jeg kan få tak i ny motor (dersom det er det som er nødvendig, og billigst) og om det er noen her som tar på seg slike jobber, som å bytte motor ol. Eventuelt om det er kjedet mitt som har røket.. Setter pris på svar å håper noen kan hjelpe meg. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 23, 2018 Share Skrevet Mai 23, 2018 Ville åpnet og sett, slik at en er sikker på hva som faktisk har skjedd her. Men deler, motorer og vrakbiler blir kastet etter deg på Google.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå