t06afre Skrevet Mai 23, 2018 Share Skrevet Mai 23, 2018 (endret) Demperen på brekk pedalen må byttes på min E38. Det er del nummer 8 på vedlagt bilde. Før jeg begynner å knote og eller ødelegge for mye er det noen som vet hvordan man løsner den på best måte? Er det bare å vippe den ut eller må man gjøre noe med del nummer 26 som står oppført som løsebolt. Det er ikke så lett hva man skal gjøre under der. Endret Mai 23, 2018 av t06afre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 23, 2018 Share Skrevet Mai 23, 2018 Nå har ikke jeg sett hvordan det faktisk ser ut i virkeligheten, men utifra tegningen og hvordan slike dempere er ellers på BMW så er det nok et lite klips du skal løsne/fjerne, så skal demperen kunne vippes utav "kulen" den står innpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t06afre Skrevet Mai 23, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2018 4 timer siden, Daniel. skrev: Nå har ikke jeg sett hvordan det faktisk ser ut i virkeligheten, men utifra tegningen og hvordan slike dempere er ellers på BMW så er det nok et lite klips du skal løsne/fjerne, så skal demperen kunne vippes utav "kulen" den står innpå Det stemte bra det. Det var bare å vippe av klipsen som sitter på toppen. så hopper den av kulen. Problemet er nå at klipsen på toppen vanskelig til. Ser ut til at mye må skrues av for å komme til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå