Furyon Skrevet Mai 23, 2018 Share Skrevet Mai 23, 2018 Hei, tenkte å få LSD diff i 540en. Har da 2 valg som jeg har funnet ut, og det er enten å bygge om den originale diffen, eller kjøpe m5 diff. Om jeg bygger om, hva vil være best av 25%, 40%, 65% og 75% sperre? Til vanlig daglig bruk og på vinterstid, i tillegg til noen burnouts og sånt. Og om jeg går for å bygge om til M5 diff. Hva trenger jeg av deler? Noen som vet ca pris på denne type ombygging om man finner brukt? Hva ville dere valgt av disse to valgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mai 24, 2018 Share Skrevet Mai 24, 2018 Om det er e34 M5 og 540 du snakker om så er diff er dønn like, det eneste som er forskjellig er utveksling. Jeg selger 25% og 40% lameller til disse. Send meg en meld om det er interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Mai 24, 2018 Share Skrevet Mai 24, 2018 Kjøp en 25% lsd enhet, så monterer du inn dobbelt sett med clutcher fra http://driveandtraction.blogspot.no/?m=0 Veldig rimlige clutcher kontra andre aktører. Veldig bra kvalitet, og serviceinnstilt fyr 🙂 Eirik Viste reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furyon Skrevet Mai 24, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2018 Gjelder en E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Mai 24, 2018 Share Skrevet Mai 24, 2018 Med E39 er det vanskeligere. De fleste kjøper M5 diff, men de er heller ikke lette å få tak i lenger. Det var eneste modell som ble levert originalt med diffbrems på E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå