Bmwf30 Posted May 28, 2018 Posted May 28, 2018 Har sort skinn i min F30, har hatt bilen ett år og nå begynner disse å få enkelte hvite flekker rundt om på setet og virket gråhvite på enkelte steder. Tenkte å gå over med en skinn rens, men vet ikke om dette er til noe hjelp. Noe erfaring her? Er rett og slett ikke noe pene på enkelte steder lenger
asv Posted May 28, 2018 Posted May 28, 2018 Få opp noen bilder så er det enklere å vurdere hva det er forno og hvordan det skal løses
Bmwf30 Posted May 28, 2018 Author Posted May 28, 2018 Er nok vanskelig å få noe konkret bilde av det, ser det liksom best i dagslys. Men får prøve noe rens og smøre inn skinnet med noe sånn greier så får jeg håpe det ser litt bedre ut.
///M-ini95 Posted May 28, 2018 Posted May 28, 2018 Vet ikke om det er helt det samme du har som jeg pleier å få. Men på sommerstid kan det dukke opp noe gråhvite flekker. Synes jeg leste noe om at det kan komme pga svette, men hvor troverdig dette er aner jeg ikke. Jeg kunne skrubbe dette med rent varmt vann og en klut. Skinnrens er ennå bedre.
Knoett Posted May 28, 2018 Posted May 28, 2018 Hudkrem, svette, sminke og diverse kan gi flekker på skinn. Gå over med skinnrens og melaminsvamp
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now