Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har sort skinn i min F30, har hatt bilen ett år og nå begynner disse å få enkelte hvite flekker rundt om på setet og virket gråhvite på enkelte steder. Tenkte å gå over med en skinn rens, men vet ikke om dette er til noe hjelp. Noe erfaring her? Er rett og slett ikke noe pene på enkelte steder lenger 

Posted

Er nok vanskelig å få noe konkret bilde av det, ser det liksom best i dagslys. Men får prøve noe rens og smøre inn skinnet med noe sånn greier så får jeg håpe det ser litt bedre ut. 

Posted

Vet ikke om det er helt det samme du har som jeg pleier å få. Men på sommerstid kan det dukke opp noe gråhvite flekker. Synes jeg leste noe om at det kan komme pga svette, men hvor troverdig dette er aner jeg ikke. 

Jeg kunne skrubbe dette med rent varmt vann og en klut. Skinnrens er ennå bedre. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...