Walkabout Skrevet Mai 29, 2018 Share Skrevet Mai 29, 2018 Noen av dere som har vært borti at klimakomfort frontrute er veldig bølgete og blurry ved skrå synsvinkel? Se bilde (ser det godt på panseret til bilen til høyre og parkeringsstolpene til høyre, denne effekten er det glasset som lager). Ser veldig ut som produksjonsfeil i mine øyne. En kundebehandler hos Bavaria mente «det skulle være slik», men det stiller jeg meg tvilende til. Var ikke sånn på klimakomfortruta i E60’en jeg hadde. Er heller ikke slik på samme rute som min søster har i sin E91. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 29, 2018 Share Skrevet Mai 29, 2018 Min rute på e61 er litt sånn. Antok det var noe normalt. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uglefossen Skrevet Mai 29, 2018 Share Skrevet Mai 29, 2018 Min F10 har også lignende feil på klimakomfort frontrute, veldig irriterende. Har prøvd å reklamere, men mekanikerne på Bilia klarer ikke å se noen feil på ruta. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå