Kolstad Jr. Skrevet Juli 21, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2018 On 17.6.2018 at 23.37, MrBrum skrev: Disse foringene i travers bak gir risting og vibrasjoner når dem er slitt. Og det er dem som regel. Det er vanskelig å påvise slark i dem så man får som oftest ikke feil på dem på EU kontroll. Nr 2 på bildet. Det som er karakteristisk er at bilen rister/vibrerer etter humper...men også i konstant hastighet....mye lyd inn i bilen i ujevnheter i asfalten....større sprekker f eks. https://www.gsbildeler.no/etk_delekatalog-bakaksel-33_0525 Denne skissen gjelder touring. Symptomene du nevner er mer eller mindre akkurat det jeg opplever.. Merkes godt etter humper og ujevnheter i veidekket. Samtidig opplever jeg at ristinga blir mindre merkbar etter at jeg har kjørt bilen litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juli 21, 2018 Share Skrevet Juli 21, 2018 Har hatt det samme. Hadde også en tendens til å «skate» litt i bakvogna på motorveien. nye bærekuler bak og integralforinger gjorde susen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå