johnkanon Skrevet Juli 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2018 5 minutter siden, Makky123 skrev: Det har vært en aksjon inne på F1x, hvor kondens-enheten blir byttet. Så, jeg ville tatt turen innom bmw og sjekket Tenker du BMW offisell inkalling pga feil m/ kondens enhet...nyce..kanskje man har flaks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 12, 2018 Share Skrevet Juli 12, 2018 (endret) Hør der, jeg var ikke klar over aksjonen på kondens-enheten på F10/F11. Tingene jeg listet opp i første innlegg var bare basic AC-sjekkliste uavhengig merke. Lykke til og håper det ordner seg. Filteret er uansett verdt å sjekke status på. Endret Juli 12, 2018 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnkanon Skrevet Juli 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2018 (endret) 1 time siden, Marius2002 skrev: Hør der, jeg var ikke klar over aksjonen på kondens-enheten på F10/F11. Tingene jeg listet opp i første innlegg var bare basic AC-sjekkliste uavhengig merke. Lykke til og håper det ordner seg. Filteret er uansett verdt å sjekke status på. uansett det hjalp meg til å sjekke ting, så setter pris på det. kjempe tips. alle "måner drar" er det eller er det "monner" ? setter uansett pris på info her i gården. Endret Juli 12, 2018 av johnkanon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå