mjs Skrevet Juli 19, 2018 Share Skrevet Juli 19, 2018 (endret) Jeg skal ha nye luftbelger bak til min 2007 E61 Lci. Kjøper uorginalt, å ser at de skiller mellom M-sport/sportsunderstell og vanlig understell på noen nettsider. På andre nettsider selger de samme belg til begge typer understell. Har forresten kun luftfjæring bak. Må jeg finne til M-sport? Endret Juli 19, 2018 av mjs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juli 19, 2018 Share Skrevet Juli 19, 2018 40 minutter siden, mjs skrev: Jeg skal ha nye luftbelger bak til min 2007 E61 Lci. Kjøper uorginalt, å ser at de skiller mellom M-sport/sportsunderstell og vanlig understell på noen nettsider. På andre nettsider selger de samme belg til begge typer understell. Har forresten kun luftfjæring bak. Må jeg finne til M-sport? Det tviler jeg på. Kjøpte og monterte nettopp nye belger på min F11 M-sport, og var ingen forskjell her på M-sport og ikke. Høyden bestemmes av hvilken data som er lagt inn på høydejusteringen bak, og ikke selve belgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjs Skrevet Juli 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2018 Ja det var det jeg også tenkte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 20, 2018 Share Skrevet Juli 20, 2018 På e61 er det forskjell på m-sport og ikke, men de kan jo brukes om hverandre. Men de har forskjellige delenummer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå