Skogheim Skrevet Juli 23, 2018 Share Skrevet Juli 23, 2018 Heisann! Er helt ny her, så får nesten bare prøve meg frem! Jeg har en Bmw e90 2007 modell, Pre facelift. der har jeg 4 angel eyes med led pære. Har alltid hatt 3 ringer som lyser sterkt, og den 4 svakt. jeg tenkte at det kunne være pære, så jeg byttet til helt nye pærer. Fortsatt så lyser det 3 sterke og en svak nr 4. Vet noen hvorfor? Er det noe jeg kan fikse på? Liker at alle yser like sterkt da jeg er en perfeksjonist. Takker for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Juli 23, 2018 Share Skrevet Juli 23, 2018 Høres ut som det er noe galt med ene lykten. Det er bare 1 pære til AE pr lykt, og dersom kun ene ringen virker svak, så er det et eller annet med reflektoren eller koblingene av de optiske "slyngene" der. Du kan evt ta ut lykten, demontere så mye som mulig og rengjøre/gå over kontakter, men jeg tror ikke det er allverden man får gjort med disse lyktene dessverre. Har aldri prøvd å åpne en selv. Prinsippet er ca slik forøvrig (Figur stjålet skamløst fra JDMTOY.com) : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skogheim Skrevet Juli 23, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2018 okey! kan evt prøve meg litt frem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 23, 2018 Share Skrevet Juli 23, 2018 (endret) Har du prøvd å vaske optikken i lykten? ..det samler seg Mye støv der nedi over tid. Kan også hende det er knekt en plass også. Riktig nok fra e92, men det er jo samme prinsipp. !!Samtidig som MrB. Endret Juli 23, 2018 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skogheim Skrevet Juli 23, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2018 Har ikke prøvd! skal teste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå