Otis Skrevet August 1, 2018 Share Skrevet August 1, 2018 (endret) Hallo Selger min diffusor til E60/E61 M-sport uten hengerfeste, lakkert i A52 spacegrey metallic. Den er ganske så fin, men litt mer småriper. Aner ikke pris, men kanskje 300,- Endret September 13, 2018 av Otis Begge er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet August 1, 2018 Share Skrevet August 1, 2018 Sender du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 1, 2018 Forfatter Share Skrevet August 1, 2018 Absolutt, uten problemer. Vi må dog bli enige om pris på varer og frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet August 1, 2018 Share Skrevet August 1, 2018 (endret) Kan gi 500 +frakt for den nye jeg, om det går greit? Endret August 1, 2018 av Weltzin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 1, 2018 Forfatter Share Skrevet August 1, 2018 Ja, hvorfor ikke. Jeg trenger de ikke selv så. Vil du ha bedre bilde av evt ripe før kjøp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet August 1, 2018 Share Skrevet August 1, 2018 Ja gjerne det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 1, 2018 Forfatter Share Skrevet August 1, 2018 Fikser mer detalj bilder i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 5, 2018 Forfatter Share Skrevet August 5, 2018 Ser at jeg var veldig unøyaktig med hva jeg tenkte var i morgen. Men her detalj bilde av 2 riper, hadde visst ikke sett den første første gangen. Uansett så er sannsynligvis ikke ripene synlig med diffusor montert på bilen pga vinkel. Men det får andre bestemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 5, 2018 Forfatter Share Skrevet August 5, 2018 @Weltzin Oppdatert med bilder Weltzin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet August 5, 2018 Share Skrevet August 5, 2018 Får du vist på oversiktsbilde hvor ripene er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet August 5, 2018 Share Skrevet August 5, 2018 (endret) Ca midt på og litt ned på det første bilde Ikke at det er noe å tenke på mtp pris. Endret August 5, 2018 av BMWlog Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 5, 2018 Forfatter Share Skrevet August 5, 2018 Jeg kan nok ta et annet bilde i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 6, 2018 Forfatter Share Skrevet August 6, 2018 Her er bildet markert med ripene, sånn ca plassering. De er litt vanskelige å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet August 6, 2018 Share Skrevet August 6, 2018 Ok. vi prøver. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 11, 2018 Forfatter Share Skrevet August 11, 2018 Da er det kun 1 igjen. Rimelig pen den også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå